Zdobądź doświadczenie w pracy jako tajemniczy klient i zostań profesjonalnym tajemniczym klientem!
Praca jaką oferujemy to audyt jakościowy platform internetowych oraz weryfikacja jakości obsługi klienta na infolinii w największych bankach w Polsce! Praca jest w pełni zdalna, godziny elastyczne i w przypadku tego badania nie wymagamy od Ciebie doświadczenia! Całe badanie realizujemy na podstawie jasno określonych wytycznych.
Celem badania jest sprawdzenie funkcjonalności systemu bankowego pod kątem: intuicyjności i komfortu użytkowania. Badaniu podlega również.
Podczas realizacji badania testowany jest m.in. obsługa klienta banku pracująca na infolinii oraz proces zakładania 4 kont internetowych, które są specjalnie stworzone do badań. Są w pełni darmowe i ograniczone w swoich funkcjonalnościach, co gwarantuje umowa. Nie można na nich wykonywać operacji finansowych. Konta zakładane są samodzielnie przez uczestnika badania na dedykowanej stronie banku. Bezpieczeństwo przechowywania danych gwarantowane jest przez bank zgodnie z ustawą o bankowości z 29 sierpnia 1997 r. oraz ustawą o RODO. Po wykonanym badaniu konta są usuwane.
Średni czas realizacji całego badania to 2h pracy.