Audyt wykonywany jest na platformie sklepu internetowego z narzędziami i elektronarzędziami.
Celem audytu jest sprawdzenie funkcjonowania obsługi klienta w sklepie wg określonych standardów. Audyt wykonywany jest na 3 płaszczyznach: kontakt telefoniczny, kontakt mailowy oraz kontakt przez chat online. Audyt wykonuje się na podstawie określonej instrukcji, gdzie sprawdza się m.in. czas reakcji, propozycje rozwiązania problemu oraz rodzaj nastawienia obsługi klienta do przedstawionego problemu.
Zakres obowiązków:
- Skontaktowanie się ze sklepem za pomocą maila, telefonu oraz chatu online.
- Przedstawienie problemu wskazanego w szczegółach badania za pomocą wyżej wymienionych środków kontaktu.
- Prośba o doradztwo w wyborze wskazanych narzędzi.
- Prośba o dobór narzędzi na podstawie przedstawianych celów.
- Wykonanie ankiety z przeprowadzonych rozmów.
Kwalifikacje i umiejętności:
- Pełnoletność.
- Dokładność i terminowość w realizacji zleceń
- Dyspozycyjność w godzinach 9:00-18:00
- Doświadczenie w realizacji badań metodą TK
Oferujemy:
- Umowę o dzieło.
- Elastyczny czas pracy (w granicach pracy sklepu)
- Atrakcyjne stawki za wykonane badania
- Podjęcie stałej współpracy –min. 18 zleceń w miesiącu
- Zdobycie doświadczenia w realizacji badań marketingowych