Audyt przeprowadzany jest w sklepie internetowym z kosmetykami. Badanie obejmuje kontakt telefoniczny ze sprzedawcą w sklepie, prośbę o dobranie odpowiednich produktów oraz realizacja zamówienia. Następnie należy wykonać zwrot produktów. Testowane jest podejście pracownika sklepu do klienta, jego wiedza oraz proces zwrotu towaru.
Zakres obowiązków:
- Poproszenie o pomoc w wyborze kosmetyków podczas rozmowy telefonicznej.
- Wykonanie zamówienia w sklepie internetowym poprzez kontakt telefoniczny ze sprzedawcą.
- Odbiór produktów.
- Dokonanie zwrotu zamówionych produktów poprzez kontakt telefoniczny.
Kwalifikacje i umiejętności:
- Podstawowa znajomość optymalizacji procesu zakupowego.
- Dokładność i terminowość w realizacji zleceń.
- Dyspozycyjność w godzinach pracy sklepu (9:00 – 18:00)
- Doświadczenie w realizacji badań metodą TK
Oferujemy:
- Umowę o dzieło.
- Środku na zakup produktów.
- Elastyczny czas pracy (w granicach pracy sklepu)
- Zdobycie doświadczenia w realizacji badań Tajemniczego Klienta
- Podjęcie stałej współpracy.
- Rabat na zakupu w audytowanym sklepie.